Alfapet.

På våran ART-grupp idag så åkte vi tjejer med personal ut och fikade,det var jätte trevligt faktiskt,sen var det dags för min obligatoriska sov runda,jag sov till tjugo i fyra idag med,det är väldigt skönt.
Sen var det ju jag som hade kvällsmaten och dukade fram och diskade det som fanns att diska innan maten.
Sen lite diskning efter maten igen,det går fort,när man väl gör det,sen ringde min man och pratade lite och då kände jag hur mycket jag saknar honom,ibland gör det så ont.
Sen åkte många iväg på bio så vi blev få kvar och då passade jag och personalen på att spela alfapet och jag förlorade,men inte med många poäng som tur är.
nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli åtta så jag kan se idol,nu börjar det bli spännande,jag håller fortfarande tummarna att Erik ska vinna hela alltet.
Jag har inte mycket mer att skriva om just nu så vi ses senare efter idol tittar jag in igen.
Kram så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0