Är fortfarande helt skakad.

ja,det är säkert detta har varit den värsta dagen på mycket,mycket länge jag är fortfarande utpumpad och det gör ju klart ont i tanden som inte är men det gör inte ont på samma sätt och blir det inte värre än så här så åker jag iväg till lägenheten i morgon som planerat,men jag känner mig lite febrig och det får man ju se vad det blir av det plus att jag har lite huvudvärk men om det är för jag håller på att bli förkyld eller för tand upplevelsen idag det vet jag faktiskt inte.
Jag undrar vad folk sysslar med här,idag på kontoret kom vår lilla stjärna in på kontoret där jag satt och pratade skit med personalen och om jag inte misstog mig helt så luktade hela hon lysterin,men jag sa inget för jag kan inte vara hundra på det,för jag använder inte det själv men där emot har jag ju kännt lukten tidigare från dom som druckit flaskvis av det när jag varit på LVM-hem.
Men jag blev lite skum i alla fall.
Nä,nu måste jag gå och knyta mig,jag är helt slut,så god natt på er och god natt hemmet vi ses imorgon.
Oj,jag glömde visst berätta att jag vann en gång på bingon lite kex choklad och gele hallon,dom sparar jag till Allex när han kommer på lördag.
God natt igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0