Det är kallt ute.

Ja,innan idag har jag varit och handlat en julklapp till julklappsutdelningen,jag kan tyvärr inte tala om vad jag köpt om ifall någon läser detta som är med,man vet ju aldrig.
Jag handlade också en elefant tavla och slängde ut den som hängde där innan,ta mig nu inte på orden jag lämnade in den på kontoret,det kanske är någon annan som vill ha den.
Jag köpte också ett par träningsbyxor,inte för att träna med utan för dom sitter inte åt så det är skönt att ha dom på sig när man strular runt här på hemmet.
Jag har suttit ganska mycket på mitt rum idag,det har varit skönt att slippa stojet ibland.
Jag har precis varit ute och rökt och tagit min medicin då fick jag känna på ståhejet där ute.
S,eller hon som blitt min granne senaste tiden var verkligen i sitt esse,hon pussade och kramade på alla dom nya killarna och höll på att tramsa sig,jag förstår inte hur hon orkar och att ingen säger till henne.
Men det kanske dom gör jag hör ju inte allt tyvärr.
Jag är lite bekymrad för det är en som varit i lägenheten nu i helgen fast inte igår för då åkte han hem till sitt och han la nyckeln som jag ska ha imorgon när jag ska dit i brev inkastet,så nu vet jag ju faktiskt inte hur jag ska komma in,men det löser sig väl får jag hoppas.
Annars får väl jag ta den andra lägenheten istället,svårare än så är det inte.
Nu längtar jag nämligen här ifrån och ha lite tid för mig själv,det ska bli så himla skönt faktiskt,vi fick veta idag att vi äntligen ska få ta influensavaccinet på onsdag,det känns bra det med,hoppas jag klarar det utan att bli dålig bara för det vill jag ju inte bli.
Det händer lite saker här på stället men det är lugnare än någonsin ändå.
Det kommer in mycket nya människor just nu,mest killar och unga är dom med,så för mig finns inget att vila ögonen på,men det behöver jag ju inte heller.
Nu avslutar jag för idag så god natt på er alla och god natt hemmet vi ses imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0