Det fortsätter att snöa.

Nu är det bara så jag går i ide,det känns bäst så,vi har hunnit med att ha gemensam samling och det var inget kul,bara negativt varför skall folk vara så negativa för?
Dom kallar hemmet för jävla skit ställe,då kommer en fråga automatiskt till mitt huvud,vad gör dom här då?
Det finns ju hur många hem som helst över landet dom kan ju byta då.
S,hon har inte synts till idag än,hon sover säkert men det är ju ingen ursäkt,det kan man ju också undra vad hon gör här.
Efter samlingen så skulle vi ha grupp och jag frågade våran personal om vi inte kunde ha den uppe här i huset,så jag slapp halka ner till villan och jag inte hade någon lust med det.
Hör och häpna hon gick med på det så vi höll till i masage rummet och gjorde lite övningar på oss själv som handlade om beröring och det var bra att vi bara gjorde på oss själva och inte på varandra,man får ju börja någonstans,när man nu är rädd för beröringar vilket är mitt fall.
Och nu sitter jag och fasar för att jag ändå måste ta mig ner till villan för mat måste jag ju ha.
Jag känner hela tiden att tandvärk är på väg,men det är nog bara för att jag känner efter hela tiden och det är ju aldrig bra.
Nu avslutar jag och återkommer när jag får tid,i kväll är det bingo då ska jag vinna.
Kram på er så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0