Det går segt nu.

Det var segt att komma in här på bloggen nu så det kommer väl börja krångla kan jag tänka mig,men jag skriver så fort jag bara kan för att hinna innan det börjar krångla,en bra ide va???
Det var hämskt mycket folk i köpcentrat vi var på,men Allex hittade en lite varmare vinter jacka och en jätte fin kofta,det var nästan så jag ville ha en jag med,
Jag hittade en kofta åt mig med på flasch,jag gillar verkligen den butiken.
Sen köpte jag vykort som vanligt cigg en bingolott till nyår och frimärken till min man,sen blev min son hungrig och efter som det myllrade av människor så var det ju köer till maten,men vi hann det med,för jag tycker inte om att min son går runt och är hungrig,men sen när vi skulle åka tillbaka så tog det en kvart minst innan vi kom ut från parkeringen,sen satt jag och min son och sov hela vägen tillbaka i baksätet,när vi vaknade så hade vi återsamling i bilen för alla var ju med.
Sen har jag och J suttit och spelat spel och snackat hela kvällen det är så himla lugnt och skönt här just nu,folk som är här verkar vara motiverade.
Man slappnar av på ett helt annat sätt.
Min lösa tand hänger med än och det är lite jobb med det,så jag hoppas den ger med sig snart.
Det finns inte så mycket mer att skriva om just nu så jag säger god natt till er och god natt hemmet vi ses imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0