Det känns som det är natt än.

Jag vaknade,men det kändes som jag bara ville somna om och sova hela dagen,det är nog detta mörker,nu kunde det komma lite snö tycker jag.
När jag väl hoppat upp ur sängen så var det ingen fara,då var det bara att hoppa in i duschen och vakna till och gå ut och ta sin medicin och tandvärken har försvunnit och av rädsla för tandläkaren så kommer den nog inte komma idag.
Jag undrar vad som kommer tas upp på soc. mötet idag det ska bli spännande.
Dom kommer vid 11 tiden,så då har jag inte tid att tänka på tandläkaren i alla fall.
Jag har ju letat lägenhet,så den biten kan dom ju inte klanka på och jag har skött permisarna oklanderligt så dom kommer nog att bli nöjda med mig.
Nu ska jag snart ut och promenera och sen är det gemensam samling här i huvudbyggnaden.
Jag undrar vad denna dag har till mig,om vi får veta mer om allt som sker bakom våran rygg eller om dom tycker att vi ska vara lyckligt ovetande,jag bryr mig inte särskilt mycket om vilket,för nu har jag faktiskt nog med mitt.
Jag mår bra och är lugn i sinnet bara dom dåliga vibbarna släpper här på hemmet är lyckan total.
Jag avslutar här och kommer förmodligen inte in förens efter tandläkar besöket,men det vet man ju aldrig.
Kram så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0