Detta är inte bra.

Stämningen är olidlig dom irrar runt som yra höns enligt mig,jag står inte ut och dom är över allt så jag pallar inte att skvallra än men det kommer när jag får en chans.
jag vet inte vad som är fel,men det är jätte fel,får hålla mig på mitt rum så mycket som möjligt.
Som det kan bli på behandlingshem ibland och det känns inte bra när man själv slåss för sitt liv att se dom här idioterna.
Det måste hända nått,hoppas det blir bättre imorgon så jag kan våga ta hit min son är det så här så väljer jag eventuellt att avstå från det,för till och med han kommer märka något jag lovar.
Dessa små omotiverade bastarder ska bara ut i kylan jag är jätte förbannad.
Men dom gör nog bort sig själva i natt kan jag tänka.
Just nu pallar jag inte att skriva mer men jag skriver lite innan jag går och lägger mig.
Huvud saken är att jag mår bra och kommer fortsätta att göra det,det dom gör är inte mitt problem tack och lov och ser inte personalen något så är det konstigt,jag tänker inte på peka det för dom.
Kram så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0