ETT GOTT NYTT ÅR PÅ ER.

Detta år är ett oskrivet blad och jag hoppas det är min tur i år att få ett väl fungerande liv det är mitt nyårs löfte att göra allt som jag har i min makt att få ett bra liv och jag tror banne mig att det går denna gång.
Jag är lite trött och det är svinkallt ute,jag höll på att frysa i hjäl när vi var ute med pomac och grejer och smällde raketer men vi smällde in det nya året rejält.
Min stora son han som är 20 ringde mig idag och önskade mig ett gott nytt år,ni må tro att jag blev lycklig.
Vi ska försöka träffas någon dag han ,jag och Allex innan skolorna börjar igen och äta en bit mat tillsammans.
Just nu är jag nog en av dom lyckligaste människorna på jorden att jag äntligen fick den förmånen att fira in det nya året och komma ihåg det och vilken omsorg personalen la ner på mat och allt jag blir så rörd när jag tänker på hur mycket dom verkar bry sig,dom är så mänskliga och det är man inte riktigt van vid,dom hade dukat så fint och allt var så fint,nä nu måste jag sluta och gå och lägga mig om jag nu kan somna för jag har pimplat så mycket kaffe så det sprutar ur öronen på mig.
jaha år 2010 det ska bli spännande och se vad du har i ditt sköte,för ännu är du ett oskrivet blad.
God natt allihopa och sov gott och god natt hemmet vi ses i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0