GOD JUL.

Jaha,då var det julafton,det känns inte någonstans men så är det,folk kommer klä upp sig och jag tänker inte göra det,har mina kläder som jag brukar.
Min son kommer klockan 12 det längtar jag till,jag har precis varit uppe och rökt och kollat läget lite.
Det är fortfarande lugnt och kommer nog fortsätta vara det,för nu är inga av busfröna kvar.
Dom håller på att göra om biljard bordet till ett gående julbord,ni kan tänka er hur mätta vi kommer att bli.
Idag ska jag ge min julklapp till sonen,hoppas verkligen han blir glad.
Jag ska kanske byta luvtröja till den nya lila som jag köpte igår så långt kan jag sträcka mig,då är jag i alla fall ren,ha,ha,ha....
Just nu vet jag inte vad jag ska skriva så jag avslutar här med en jätte stor julkram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0