God morgon alla pigga varelser.

Nu är det redan 4 dec. och snart dags att tända det andra ljuset i advents ljusstaken det ni och vädret är fortfarande som höst,ingen snö bara regn.
Nu på morgonen så regnar det friskt,men jag ska ut och gå ändå för det gör att man känner sig välmående.
I natt har det varit en besvärlig natt,jag har haft klåda över hela kroppen och jag märkte att jag har en tendens till inbillnings sjuka.
Jag fick nämligen för mig att halsen började svullna igen och i huvudet gick jag igenom vad jag hade ätit,men naturligtvis så höll ju inte halsen på att svullna igen,det satt i huvudet på mig.
Men klåda är obehagligt,,men till sist så somnade jag det var ju skönt.
Nu får vi se hur det går för min lilla men mycket elaka tand när den inte får sitt pencilin längre,det är spännande.
Jag har hunnit med och tvätta och väntar på att hänga in tvätten i torkskåpet,det är alltid skönt att ha det gjort redan på morgonen.
Jag har fått en ny handduk av städerskan,en lite större än den jag glömde i lägenheten.
J låg på soffan som vanligt när jag kom upp,man har börjat vänja sig vid det,så man blir nästan chock skadad om han inte gör det någon gång ibland.
Nu finns det inget mer att skriva om så jag avslutar här och kommer in när tid ges kram så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0