Idol.

ja,nu har jag sett idol och det var bra som vanligt men jag orkar inte se omröstningen,men det får man nog höra i morgon,alla kommer ju prata om det.
Diskutionerna går friska här om att folk blir av med pengar och saker,sånt tycker jag inte om,det är obehagligt,på något sätt så känner man att man måste hitta den skyldige för att inte själv känna sig misstänkt.
Jag visste om två saker som försvunnit men resten visste jag inte om alls och det är en konstig stämning.
Det roliga är att någon har blivit av med en massa mynt och det värsta av allt är att jag har en massa mynt på mitt rum,som jag samlar i en kaklåda och jag blir direkt orolig att någon skall misstänka mig,fast jag vet att jag inte gjort det,utan jag har samlat mynt sen jag kom hit för att se hur mycket jag lyckas samla tills jag åker här ifrån.
Men jag tycker det inte ska förekomma sånt,varför sno från sina med klienter som har lika dåligt ställt och är här på samma vilkor,nä,bort med sånt,jag tycker dom ska ta tag i det direkt när man hör ett knysst om det,så sakerna inte hinner försvinna från stället,för dom måste ju finnas någonstans ett tag i alla fall.
För man kan inte vänta ut sånna här grejer,för tillslut så går alla och misstänker alla,och det kan ta tid innan den som stjäl gör bort sig själv.
Nej,tjuvar ska få sitt det tycker jag.
Imorgon kommer min son hit och det ska bli så roligt,jag längtar efter honom just nu.
Jag avslutar detta inlägg nu med en god natt kram till er och god natt hemmet vi ses i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0