Ingen vinst.

Det är lustigt att man inte kan vinna på bingolotto men jag var nära att vinna en bil jag satt med ett nummer kvar jätte länge,men det gjorde ju ingen nytta,det var bara ett spel idag och det skulle man spela på två brickor,sen var det över det var inget roligt alls och i morgon var det nyårs afton kan ni tänka er att nu närmar sig min mans första permis och det ser han redan fram emot och jag med givetvis.
Tänk att det redan är 2010 och jag har inte trillat av pinnen än,jag minns ibörjan på 90-talet då jag gjorde en låt om år 2005 och hur det skulle se ut då,det stämde inte riktigt in,men jag trodde inte jag skulle överleva så länge och nu är vi redan långt in på 2000-talet,det är märkligt.
ja,nu kommer jag gå och lägga mig med gott samvete och vänta in morgondagen puss och god natt mina kära läsare och god natt hemmet vi ses ju imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0