Jag älskar dig. 2009

Nu äntligen börjar jag om,
jag vill sluta att oroa dig.
Mitt hjärta det ropar kom,
du får inte lämna mig.
(
Det känns rätt skönt för mig,
att nu bli hel igen.
Att inte mer såra dig,
min älskade och vän.
(
Nu ser jag solen lysa,
och nyktert allt jag ser.
Min själ har slutat frysa,
jag om din kärlek ber.
(
Min kära jag dig saknar,
du finns alltid inom mig.
Jag hoppas att du vaknar,
när mina drömmar är hos dig.
(
En känsla finns att skrika,
ut den kärlek som jag har.
För dig vill jag predika,
att jag vill ha dig kvar.
SLUT
(
Denna hittade jag när jag städade min hylla,den har jag skrivit till min man precis när jag kom hit.
Jag var orolig att han hade gett upp mig för jag hade varit dålig på att höra av mig på ett tag,tänk vad hämskt att missta den man älskar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0