Jag var så trött igår.

Jag får börja med att ursäkta mig för att jag inte skrev något igår innan jag gick och la mig,men jag var så fruktansvärt trött.
Nu om lite över en timme så åker jag till min man och hälsar på,det skall bli ett skönt avbrott i vardagen här på hemmet och man kan ju alltid hålla tummarna för att resan går smärtfritt denna gång,det är skönast så.
Jag satt just ute med natt personalen och rökte och vi pratade om när det blir snö och kallt och hur mycket jag hatar när det är halt,snön har jag inget emot i sig utan den förbannade halkan,jag brukar se ut som en vaggande anka och gå i snigel fart i det läget.
Usch,vill inte tänka på det just nu,för än är det inte dags.
Det har varit så lugnt på hemmet,så man undrar vad som har hänt,men det kan vända fort.
Det är en annan kille som har tagit över soffliggandet över natten,den som är nyast här av killarna,han låg och sov i soffan när jag klev upp i morse.
Jag känner att jag börjar bli lite snuvig,hoppas det inte blir någon förkylning av det nu bara det vore inte så kul.
Nu ska jag börja packa min lilla väska med det jag ska ha med mig till min älskade make,så att det är klart.
Och nu återkommer jag inte förens i kväll någon gång kram så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0