Kallt som attan.

Vaknade i min vanliga tid,hade lite ont men inte så mycket som igår det kanske går åt rätt håll nu det vore ju underbart.
Idag så ska jag åka och hälsa på min älskling,det ser jag fram mot,hoppas bara att jag inte får för ont i mitt sår i munnen nu.
Det var nog väldigt lugnt natt,hörde teven ett tag sen somnade jag,men hade det varit liv,som jag trodde så hade jag vaknat,så det var nog lugnt hoppas jag,dom blev nog störda av all personal som sprang runt här igår,så om dom tänkt hitta på något så gör dom nog inte det,förens det lugnar ner sig.
Dom är inte dumma dom små liven.
Ja,i stort sätt så sitter jag bara och väntar tills klockan ska bli tio över nio så jag kan på börja min resa,jag längtar ju så efter honom.
Efter som jag är i väg hela dagen så kommer jag ju inte heller att skriva några inlägg förens i kväll,men det har ni väl fattat vid det här laget.
Och det finns inget mer att skriva om nu heller,mer än glad lucia på er alla hoppas det blir en trevlig dag för er med mycket lusse katter och annat gott och sen är det ju tredje advent med,julafton närmar sig.
Ha en bra dag och en lusse kram från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0