Lill julafton.

Jag ska börja med att vara lite långt fram i planeringen,idag är det precis ett år kvar till min make får sin första 24 timmars permis,inte illa det.
Jag längtar redan,konstigt nog,jag har precis smsat med hans son,det är också en trevlig prick.
Jag har börjat dagen med godis,bra allternativ när man har ont i tänderna eller hur?
Men väldigt svårt att låta bli när det står framme och lockar en.
Plogbilen var här tidigt i morse och väckte halva bygget,så vi var lite fler som var uppe idag,men då är det ju plogat och fint när personalen gör entre.
I morgon är det julafton och i år blir den vit,så ska det ju vara,men sen kan gärna snön försvinna till nästa jul.
På morgonen finns tyvärr inte så mycket att skriva,så ni får vara nöjda med det lilla.
Jag önskar er en god morgon och kommer in när det finns tid till det kram så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0