Lugnt och fint.

En mysig morgon med serverat kaffe cigg och tidning,bättre kan man inte ha det,jag mår bra,har bara lite ömma känslor i hålet efter tanden men det är ingen fara,det vore ju konstigare om jag inte hade varit lite öm.
Idag ska jag till lägenheten i alla fall,för jag mår som en prinsessa och dom ska väl ha lite lugn och ro tycker jag.
Jag har mycket tankar just nu men det hör väl till behandlingen,jag tror jag är inne i någon förändrings process igen,ju längre tid man är drogfri desto fler förändringar går man igenom och så länge det är positiva förändringar så må det vara och efter som det känns helt okej så är det ju en sån jag går igenom,jag växte nog lite igår när jag överlevde min rädsla och full följde tandläkar besöket fast jag var riktigt rädd,en klapp på axeln Jenny.
Jag ska snart ut och gå min morgon promenad,och vet ni jag känner mig så glad idag.
Nu finns det inget att skriva om så jag återkommer under dagen,innan jag lämnar er åt ert öde.
Kram så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0