Nu är det god natt.

Ska försöka åter ge kvällen,vet ni vad som hänt jo,det var som vi misstänkte att hon S hade rökt brass så hon ligger granne med mig nu sin sista natt innan time outen hur fan tänker man då och hur tänker personalen om jag fick bestämma så skulle hon ha utskrivning på vitt papper hur kan hon vara så dum.
Men,men det kanske är tur att jag inte basar här för jag skulle aldrig gå på hennes svammel och charm har hon ju.
Jag och J har spelat othello och vi vann vars en gång hon börjar bli jävlig på det nu och jag tycker det är roligt att jag fått någon att spela med för tiden går mycket fortare då.
Ja,nu är denna dagen till ända och den går i ett lugnt tecken,det är så tyst och lugnt så man tror att man är själv här på bygget.
Nu ska jag krypa ner i min varma säng och läsa en god bok det är mysigt när det är 13 minus ute.
Det finns inte mycket mer att skriva om så jag ger er en god natt kram och god natt hemmet vi ses i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0