Nu är jag ensam igen.

Konstigt men det känns så ensamt när min son åker hem,fast jag har många omkring mig så är jag ensam.
Min son mådde inte så bra idag han var lite sjuk och låg i sängen och tog igen sig ganska mycket och det bästa med det var att han faktiskt ville åka hit fast han inte mådde bra,det är kärlek.
Jag har inte varit med så mycket på hemmet idag så skvaller där ifrån kan jag inte komma med,men jag vet ju att dom åkte på julmarknad,men min son ville inte följa med så vi behövde inte sitta och vänta på att få beskedet om vi skulle få plats eller inte och dom var inte borta så länge heller,jag frågade om det varit roligt men det hade det inte,men säg den gången någon är nöjd med något på detta ställe.
Jag hjälpte till med lunchen som var lasagne,medan min son var nere på mitt rum,sen hjälpte jag till med att diska efter kvälls maten så jag drog mitt strå till stacken.
Och i morgon så ska jag åka till min man,jag längtar redan dit.
Nu har jag suttit uppe vid teven och varit lite social,pratat lite om missbrukets vara eller inte vara det är en fråga som ständigt dyker upp på behandlingshem,det är i alla fall inget ovanligt.
Ja,jag är ganska noll ställd nu så jag tittar in senare till er igen det lovar jag.
Kram så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0