Nu är klockan tjugo i åtta.

Nu har jag kommit igång med att leverera lite dikter till er igen,det känns kul faktiskt.
Klockan är tjugo i åtta och det är fortfarande mörkt och vet ni vad,jo,det är frost ute,så förhoppningsvis så kommer det snö snart,kanske till jul,man får väl hoppas det,för snön lyser upp lite i mörkret.
Jag har sovit oroligt i natt,jag har haft en otrolig klåda på kroppen undrar vad det är för ryck,inte är det kul i alla fall det vill jag lova.
Denna klåda gjorde att jag klev upp ännu tidigare än jag brukar,för att försöka duscha bort den.
Jag har smörjt in min exem hand och vårdat ställena där klådan var värst,som på vadorna och det kan ju hjälpa när man motar olle i grind brukar det ju heta.
Ännu är jag tveksam att jag ger mig ut på promenad idag,men det får jag ju se.
Natten har varit lugn och det är ju bra det,jag avslutar nu och ska skriva klart ett brev till min man och packa min väska till jag ska åka iväg i efter middag åh,vad jag längtar dit nu.
Kram så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0