Nu får jag sluta krångla.

Jag skrev precis ett inlägg som jag glömde spara och publicera så jag får väl skriva ett nytt nu då.
Jag får sluta krångla på detta vis för man kan aldrig få ihop ett lika bra inlägg två gånger usch vad irriterad jag blir.
Det är fortfarande mörkt ute,men jag hoppas det blir lusare till jag ska ut och promenera,för annars blir det en jobbig promenad vill jag lova.
Undrar hur det ser ut på sjukdoms fronten idag,för det är ju idag jag ska ansöka om besök och ledigheter.
T skrev meddelande till mig halv ett inatt och önskade mig en god natt,så hon har redan gått ifrån sina tidiga vanor,för här var det inte ovanligt att hon gick och la sig vid åtta.
Jag har redan hunnit med att duscha och läsa tidningen och röka med städerskan,vi pratade om canser,jag satt precis och funderade på villka tragiska samtals ämnen man har,man kan väl prata något positivt någon gång,det ska jag prova med i morgon när hon kommer.
Jag blev serverad kaffe av min lilla servitör i morse,det är alltid trevligt,men det blir ju inte så ofta nu för tiden för han har permis ganska mycket nu.
Men till jul ska vi båda vara här och jag ska bjuda hit min son några timmar på julafton,för det vill han gärna och det ska väl inte möta några hinder.
Det händer inte mycket här på morgon kvisten så jag avslutar här med en kram vi ses senare kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0