Nu höll jag på att glömma skriva.

Jag var ute hos dom andra ett tag,men sen kilade jag in på rummet och pysslade lite,har knappt varit utanför dörren sen,inte ens och rökt,det är inte dåligt va?
Kanske ska sluta,hmm,nej inte tid för det än,här på bygget är det lugnt,det är nog tyvärr så att dom jävlarna väntar ut läge,eller så ångrade dom sig,men det tror ju inte jag utan dom tyckte också det var mycket personal,vi får väl se hur det blir,imorgon jobbar hon som gillar alfapet ska bli roligt att ta våra stående två matcher.
Jag har varit inne på en sida som heter duellgame.se faktiskt roliga spel och gratis,man är inte tvingad att betala något.
Jag tänkte gå och lägga mig nu innan jag får ont i såret i hålet igen,så jag säger god natt till er nu och god natt hemmet ses i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0