Nu kommer min son snart.

Usch vad jag smakar illa i munnen det är nog läkningsprocessen som är igång,men jag tycker jag har lite för ont för det men jag håller tummarna för att det inte ska bli infektion av det,för jag tycker faktiskt jag har haft nog med elände med munnen nu.
Jag kom upp då var det två stycken som låg i soffan och sov ganska jobbigt ändå,men det måste ju i rimlighetens namn vara jobbigare för dom.
Som ni förstår så kommer min son idag och då blir det inte mycket inlägg skrivna vill jag lova.
Jag sitter ännu och funderar på vad min son ska få i julklapp av mig mer en den där mobilen som han fick i förskott för han vill väl säkert ha något på julafton med kan jag tänka.
Det har varit lugnt och fridfullt i natt i alla fall så långt jag vet och jag har varit vaken från och till pga. lite värk i min infekterade mun,kan man inte göra något drastiskt och trolla bort munnen helt enkelt,men det hade ju varit dumt för då hade man ju inte kunnat äta.
Jag har hunnit med det mesta nu innan sonen äntrar scenen,men lite plocka undan måste jag göra det känner jag.
Jag ska gå upp och ta en cigg och en kopp kaffe sen ska jag ut på facebook kram så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0