Nu krånglas det igen med datorn.

Jag vet inte hur lång tid det tar innan den hakar upp sig,jag blir så förbannad.
Jag har haft en underbar dag med min man idag jag blir alltid så glad när jag har träffat honom,idag gav jag ju honom julkort som han skulle börja skriva redan,han är för go,men det händer ju inte mycket i fängelset.
Vi pratade att nästa jul så kommer han ha sin första 24 timmars permis hem,så det är vårat rikt märke,när man tänker på det nu så är det deprimerande,men ser man bakåt så har ju detta året gått fort så man ska inte titta framåt,utan ta dag för dag och sen titta bakåt och då går det fort,det blev lite komplicerat,men ni förstår nog vad jag menar.
Sen ska jag tala om att det flöt,resan alltså både dit och hem,det är skönt att det kan göra det någon gång också.
Nu är jag alltså tillbaka på hemmet och har redan tittat på två skräck filmer,ganska läskiga båda två,men jag kan inte låta bli att titta.
Det var lite konstig stämning när jag kom tillbaka det känns som det är något i luften,men än kan jag inte ta på vad det är,men det kan ju också vara att jag har varit borta här ifrån och själv känner mig annorlunda av all kärlek som jag får på den lilla tiden i fängelset.
Vi får väl se,men jag är ju den sista som får veta något.
Jag håller på att läsa en bok som är så bra att jag inte kan sluta läsa den och därför avslutar jag detta inlägg för att gå på boken igen.
Så god natt och ha en fortsatt trevlig kväll och god natt hemmet vi ses imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0