Nu regnar snön bort igen.

Vaknade tidigt som vanligt och är inte van att det är så många andra än jag och min servetris,så nu får jag väl börja vänja mig vid det,han åkte föresten på permis idag,så nu får jag inget kaffe serverat imorgon snyft.
Jag har hunnit med att vara nere i tvättstugan och varit ute på fb,dricka kaffe och snacka lite skit med dom andra morgon pigga,det är inte illa.
Idag tänkte jag ta en slappar dag det behövs ibland och imorgon kommer min son igen,så då blir det ingen vila.
Jag mår fortfarande bra och är nöjd med tillvaron men nu hörde jag C i korridoren hennes monotoma gnällande röst,nu ska hon väl tala om hur många gånger hon vaknat i natt för det är hon noga med att berätta,jag undrar om hon hade varit jag så hade hon nog klagat ännu mer för jag riktigt arbetar på natten med att röra till det i mitt rum,jag undrar vad det är jag håller på med,men det får man nog aldrig veta.
Idag skall ett gäng iväg på bio,men som ni nog förstår så är inte jag en av dom,tyvärr fixar jag inte det riktigt än,det är en övnings sak när det gäller mig så jag hoppas att min ena kontaktperson går med mig på bio en kväll i början av året,för det är något som jag vill göra sen.
Ja,det händer inte så mycket här,så just nu väljer jag att avsluta och komma in senare,kram på er så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0