Othello hela kvällen.

Det händer grejer här på bygget i det fördolda,nu menar jag inte missbruk utan utgallringstaktik och det är inte kul.
Att man inte lär sig att man inte ska öppna sig för mycket i grupperna för vissa tar den som användning mot en om dom tycker man är en obekväm människa och detta har hänt på senaste tiden och idag höll det på att slå över i huvudet på mig men jag hejdade mig i sista minuten och gick ut och rökte och blev lugn,men nu har jag ju hamnat i det dilemmat att jag blir rädd för mig själv och mitt sandlåde beteende,för jag vet med mig själv att hamnar jag för djupt ner i sandlåde nivån så tar jag mig inte upp igen och då smäller det bara och det får inte ske,så jag får försöka undvika rent för farliga sittuationer med denna kvinna helt enkelt.
Hon tror att hon kan styra behandlingshemmet och försöker ändra på regler och jag säger emot och idag så märkte jag vad jag höll på att hamna i mitt tillrättavisande och sa förlåt till henne och då passade den jäveln(ursäkta språket)på och börja tjaffsa med mig och jag försökte tala om att jag hade bett om ursäkt och att det inte var min bästa dag,jag kunde ju inte direkt säga till henne att hon lockar fram det sämsta i mig.
Men hon slutade inte och då gick jag.
Och hon har fått något ont öga till mig och utnyttjar det jag pratat om i gruppen om mina problem med aggresivitet,för att få i gång mig och manipulera ut mig,men tji fick hon,det ska hon inte lyckas med.
Jag ska stålsätta mig och inte visa hur nära hon är att få igång mig för spela spel det kan jag och har jag kommit på den andres taktik då har dom inte en suck.
Jag får väl gå in och slå på boxnings säcken varje kväll istället och försöka undvika henne,eller undvika att bli själv med henne,för jag har faktiskt pratat med natt personalen om det,det är en ny oprövad taktik,men den kanske fungerar istället för att gå runt med mina rädslor och misstankar själv så har jag lagt ut dom på entrepenad,inte dumt va??
Jag och J har spelat othello i flera timmar så i natt kommer jag nog bara se svarta och vita brickor i mina drömmar.
Ja,nu säger jag god natt till er alla och god natt hemmet vi ses imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0