Sista dagen på året.

Det ser ut att bli en seg och kall dag idag,inget speciellt på planeringen för utom NA-möte i kväll,men jag har ju full sysselsättning ändå både virkning och läsning och min kära dator med.
Jag ska nog få dagen och gå.
Jag har redan hinkat 8 koppar kaffe ungefär,så det känns i min plåt mage nu.
Det är jag och en till kille som är vakna ännu dom andra sover skönt i sina sängar,min lilla kompis J hade visst inte mått så bra i natt,så jag väntar på att hon skall komma upp hit så jag får fråga henne vad det är.
Ja,det händer inte så mycket just för tillfället och på teven är det bara en massa om 2009 och det lär det vara ett tag framöver nu.
Jag ska sätta mig och virka lite och tänka på året som gått och bara slappa,det är ju inte så ofta man får göra det heller så nu kramar jag om er och tittar in senare när jag får tid som jag lär ha gott om idag KRAM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0