Snart dags för lite kakor.

Allex är här,men ligger och vilar för tillfället,han blev lite trött efter maten,jag har varit ute och gjort lite munskölj för att rensa hålet där den dumma tanden satt.
Och nu sitter jag bara och väntar på att det ska ringa i klockan så vi kan gå och äta lite kaka,det är ju alltid gott.
Min man ringde innan och frågade om jag skulle komma idag,men det skulle jag ju inte,men när jag ringde och bokade tiden så hade dom satt upp lördag i stället för söndag snacka om att jag blev orolig,men det gick att ordna till missödet tack och lov,annars hade vi båda blivit lessna.
Ja,just nu så är det ganska så tyst och lugnt här på stället för ganska många har åkt iväg och köra gocart.
Snälla klocka ring jag är kak sugen.
jag tittar in senare igen kram så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0