Snart NA-möte.

Det blev lite konstigt idag jag hade tänkt att titta in vid 14 tiden idag men jag sov som en stock,jag sov till tjugo i fyra och det var dags för åter samling.
Vi hade ART-grupp idag där vi gjorde en övning där man skrev upp fem av dom viktigaste sakerna i sitt liv och sen skulle man ta bort två av dom som man kunde undvara och sen ännu en tills det bara var en kvar och då skulle man säga den och dom skrev upp det på tavlan och sen hade man listat alla sakerna från 1 till fem det var ganska knepigt.
Sen var det dags för mat,ärtsoppa och pannkakor jätte gott men dom flesta åt bara pannkakorna,dom har inte märkt hur gott det är med ärtsoppa än.
Sen skulle jag ha samtal med min ena kontakt person och vi pratade om att jag överlevt Uggla revyn och att jag klarade mig bra,men hon tyckte vi skulle prova utan min son nästa gång för är han med kan jag hålla en mask ganska bra och hon kan ju inte gå på på samma sätt som hon borde för att se vart problemet ligger så nu har hon bett mig kolla upp en bio som jag gärna vill se,men som jag inte pallar det heller så ska vi gå på en sådan innan jul.
Ok..det ska jag göra för det skulle vara kul att kunna gå på bio utan att må illa också,så det blir en prövning.
Dom två tjejerna i huset drar inte riktigt jämt känner jag på vibbarna när dom sitter i samma rum,men det är deras problem och jag vet inte varför.
Men sånt kommer man ju råka ut för hela tiden när man är här.
Fick höra idag att det är några tjejer på väg in några lite äldre och det blir ju jag väldigt glad över faktiskt.
Nu ska vi snart gå på NA-möte och det var ett tag sen nu och det är utan T så det kommer kännas konstigt,men det går nog bra.
Nu har jag inget att skriva om så jag åter kommer vid tio snåret med kvälls information kram så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0