Snön ligger vit på taken.

Vinter i paradiset för idag åker två olycksfåglar iväg på time out och det känns oförskämt bra faktiskt,men jag får inte glömma att säga till S att jag vill ha igen min bok först för i mitt huvud så tror jag ju inte att hon kommer tillbaka,så är det bara.
Jag sitter och tittar ut på ett vinter landskap,det är så vackert det är verkligen synd att det är så kallt och halt,annars hade det varit underbart.
Jag har gjort mina dagliga rutiner och snart ska jag börja promenera igen,jag skulle bara vänja mig vid halkan först och det har jag nog gjort nu.
Idag ska vi ha lite julmiddag här på hemmet och julklapps utdelning och lekar och sånt det ser jag fram emot det ska bli jätte kul och sen ska jag inte glömma att göra ansökningar om permis och besök under julen,sista dagen idag.
Jag är nöjd med livet just nu,jag hoppas ni som läser detta också är det.
Jag avslutar nu och återkommer senare många kramar.

Kommentarer
Postat av: Lisa Larsson

Ville bara önska dej o dina kära en riktigt GOD JUL.Vi ses på juldagen. Kram Lisa

2009-12-22 @ 09:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0