Till tandläkaren.

Fick veta vid nio idag att jag fått en ny tandläkar tid är väldigt nervös men efter som jag för tillfället har otroligt ont i min tand så kan det vara bra och jag får ju säga att det var väldigt omtänksamt av tandläkaren och ringa hit och tala om att han kunde idag.
Så det är väldigt klyvna känslor just nu,för jag är ju så rädd för tandläkaren så på det sättet vill jag ju inte gå.
Men å andra sidan så vill jag ju inte ha den smärtan som tanden ger mig och allra helst inte till jul och då väger faktiskt att gå dit över.
Jag ville bara tala om att detta beslut leder till att jag inte åker på permis idag utan i morgon i stället ifall jag får ont efter ingreppet.
Jag åter kommer under dagen med nya inlägg.
Kram så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0