Tillbaka från min lilla tripp.

I morse gick jag som en anka ner till bussen,rädd för att halka så klart,men det gjorde jag givetvis inte,men det är inte klokt vad man går och spänner sig i onödan.
Allt flöt inga förseningar då är jag nöjd,men något som var konstigt var att inte i någon pressbyrå på stationen hade dom uppe sittar kvälls bingo lotter dom sålde inte bingolotter över huvud taget det var ju synd men jag jagar vidare i morgon för min man vill så gärna ha en och i fängelset säljer dom inte sånt,men dom får spela,en mycket märklig pollicy tycker jag.
Det var en underbar dag med min man eller timme om man ska vara mer sanningsenlig.
J hon mötte mig vid bussen när jag kom tillbaka,det är skönt att få sällskap när man både är rädd för halkan och mörkret det känns tryggt.
Nu har jag hämtat kärlek och energi för en hel vecka igen,jag mår oförskämt bra nu.
Här var stämningen tryckt,det kändes direkt,jag tog ett parti othello med j och vann förstås,nä,nu var jag dum,hon börjar lära sig spelet och höll på att vinna,det är roligt att få en spelkompis,bland oss som gör behandling,för spelar man sällskaps spel så går tiden fortare och dess utom har man kul under tiden.
Det känns inte som det är julafton på torsdag.
Hoppas vi får en bra julafton här på bygget och att det är färdig lekt för dom som lekte nu i helgen.
Jag ska lägga mig tidigt idag för jag känner mig trött,det händer nog inte mer idag i alla fall.
Så god natt på er och ha en fortsatt trevlig kväll om ni tänkt vara uppe och ni andra får sova gott och god natt hemmet vi ses imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0