Trevlig kväll.

För en gångs skull så vann jag två gånger på bingon,duschtvål och en ask geisha,som jag och Allex ska snaska på när han kommer på julafton tänkte jag.
Ikväll var det bara tjejer som spelade det kändes lite annorlunda,men det är ett roligt tidsfördriv ändå.
Killarna satt och sitter än och kollar på film.
Jag har suttit inne hos personalen och snackat om olika stilar som punkare,mods,raggare och syntare mm.
Och vi har alltså haft en riktig nostalgi tripp,för om jag inte talat om det innan så var jag faktiskt punkare när jag var ung och det var tider det även om missbruket var med i bilden så var det en speciell gemenskap i punkgängen,vårat gäng kallades svinen och höll till på sommaren på svinhöjden vid st.eriksplan i stockholm och på vintern i en lokal vid södra station,det var tider det.
ja,kvällen är lugn och fin och jag går och lägger mig med gott samvete utan att ha en klump i magen.
Det finns inga oros moment här längre,men ändå är det tomt utan,en mycket märklig känsla.
Nu har jag precis gurglat mig med anti inflammatorisk sprit och tagit min medicin så jag tänker faktiskt gå och lägga mig nu för jag har inte fått sova min skönhetssömn idag,bara lite i fåtöljen och det räcker inte.
Så god natt på er alla och god natt hemmet vi ses imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0