Undrar hur denna dag blir?

Godmorgon på er har ni också vinter?
Här har plogbilen redan varit och plogat upp vägen så personalen skall komma in till sitt jobb.
Och ännu mer snö ska det komma på tisdag,kan det inte försvinna istället,jag ber på mina bara knän.
På morgonen nu så har det varit otroligt lugnt,man kunde nästan tro att det bara var jag här,men det är nog lugnet före stormen hoppas jag,för denna helg har varit utöver det vanliga och verkligen stuckit ut.
Jag promenerar inte nu för tillfället för halkan,men jag ska försöka stålsätta mig nu till helgen,med all mat,då är det ju extra viktigt att hålla igång mottionen om man inte ska rulla fram sen.
Jag är otroligt nyfiken på vad som ska hända idag och var vi tjejer ska åka idag på våran handlingstur.
Just nu finns det inget mer att skriva om,så jag återkommer senare ni ska få en bamsekram så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0