Uppesittar kväll.

Det orkade jag inte med särskilt länge jag gav upp nu och inte vann jag något på bingolotten heller,det var ju ett himmla segt program tycker jag,men ändå ska jag prova lyckan igen vid nyår som det ser ut nu i alla fall.
Imorgon är det julafton,det känns inte någonstans men nu är det så och min son kommer imorgon vid 12,det ser jag fram emot faktiskt.
Det är fortfarande lugnt här på bygget och kommer nog så förbli,man kan ju till och med slappna av nu.
jag pratade med en kompis som verkligen är en kompis idag i telefonen,det var roligt och om jag får vara ärlig så fick jag ett sting av längtan efter honom,för han och hans tjej är så fina människor.
Jag längtar också efter min man men jag får ju träffa honom den 27 så det är ju inte så många dagar kvar.
Några tappra killar satt kvar nu uppe och tittade på det där bingolotto,jag tycker det var dåligt det var ändå 6 lotter här i huset och ingen vann någonting det trodde ju jag.
Men det är nog ganska svårt att vinna.
Jag är trött så jag avslutar här god natt på er alla och god natt hemmet vi ses i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0