Vad seg bloggen är idag.

Det har inte varit kul att skriva idag,men nu kände jag mig tvungen för annars känns det som jag sviker mig själv efter som jag upptäkt att det är som en sorts terapi för mig.
Dagen har varit lugn KBT-gruppen fick vi titta på bilder och säga vad vi trodde hände och vad vi trodde att dom på bilden tänkte och hur det blev till slut,det var en ganska rolig övning där man kunde se att alla såg olika saker i bilderna,uti från vad man har för erfarenheter och det är ganska intressant.
Sen åt vi god mat och jag gick och la mig efter maten och sov fram till halv tre då jag gick upp och tog en pepparkaka till kaffet,sen gick jag in och pysslade med min elefant lite,innan återsamlingen.
Jag har städat vid bordet vid sängen så jag har ju kommit en bit på vägen i morgon när jag får tid så tar jag bokhyllan det är det stökigaste stället sen så är jag nästan klar,det blir mycket som ska slängas,märks redan nu,det är märkligt att man samlar på sig en massa strunt som man bara kan slänga egentligen.
Jag hittade en dikt som jag skrev till min man någon gång ibörjan på min vistelse här och den tänker jag skriva till er imorgon och nu har jag ett gäng nyskrivna dikter som ni ska få ta del av,men jag är inte så nöjd med dom,men ni får läsa dom ändå.
I kväll var det bingo på schemat och jag vann faktiskt en gång på full bricka men jag ville inte ha godiset utan det gav jag bort för jag är så rädd att få tandvärk igen,men coca colan drack jag upp.
Sen har det inte hänt något speciellt här på hemmet.
Inte som jag vet i alla fall.
Imorgon skall jag ha permis till lägenheten igen det blir som en liten fri oas för mig,det är så skönt.
Men som vanligt tar jag inte med mig datorn dit så då får ni klara er utan mig under kvällen.
Nu säger jag god natt och god natt hemmet vi ses imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0