Vinter i paradiset.

God morgon på er alla morgon pigga,själv sov jag pytte lite längre idag,men det löpte på som vanligt ändå jag håller schemat så att säga,jag hann inte med någon dusch,men blaska av mig hann jag.
Hur känns det nu då kom det någon lucia till er igår?
Jag fick ingen men jag fick ju träffa min man och bara det var ju underbart.
Jag missade till och med lucia på teve och det brukar jag ju faktiskt titta på annars,men,men man kan inte få allt här i livet.
Jag har haft en extrem klåda på mina ben i natt,nu måste det göras något åt det,det är jobbigt och jag är så trött på att när jag säger att jag har klåda så börjar folk prata om vart det kan komma ifrån,men dom gör inget åt problemet,det slutar ju inte klia för jag vet att det är böjvecks eksem,jag måste ju få hjälp med att få bort det,men nu skiter jag i att be om det igen,för jag orkar inte med allt dividerande om varför symptomen uppstått,jag vill ju åtgärda symtomen.
Men det är nog ett typiskt svenskt syndrom tror jag.
Det känns lite bättre i munnen idag så det är nog på bättringsvägen nu får jag hoppas.
Jag ska snart ut i den lilla snö som kommit och promenera det ska faktiskt bli skönt för det har nog inte hunnit bli halt än.
Jag avslutar här och återkommer senare kram på er så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0