Zombie film igen.

På NA-mötet var det underbar stämning som vanligt och vi var fyra som var med här ifrån,idag blev temat styrka och alla delningar som gavs var så fina så man blev riktigt varm i hjärtat och en eloge till dom två killar som följde med här ifrån,dom hade jätte fina delningar så dom steg i mina ögon,det var inte precis vad jag hade tänkt mig om dom,men till och med jag kan ha fel,jag hoppas verkligen att dom kommer följa med fler gånger.
Jag var som vanligt tyst,men jag önskar faktiskt att den spärren ska släppa för mig snart och det kommer den förmodligen att göra om jag fortsätter att utsätta mig för detta som jag faktiskt tycker är ganska jobbigt,men kvällen var bra och jag är nöjd.
Sen tittade vi på en annorlunda zombie film som det faktiskt var både handling och humor i.
Nu är den filmen slut och jag sitter här vid min dator och skriver innan jag ska somna.
Idag avslutades min pencilin kur hoppas det blir bra nu denna gång så jag slipper värk i min förbannade tand nu tills jag ska till tandläkaren på tisdag.
Jag avslutar här med en god natt kram till er och god natt hemmet vi ses i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0