Allt blev nästan rätt.

Åkte iväg till min man,allt klaffade perfekt,jag käkade mat och sen åkte jag buss till fängelset,där fikade vi han hade med sig en massa kakor och klementiner till mig och honom som vi festade loss på,sen satt vi och höll om varandra och lossades som det var som vanligt att vi var tillsammans,man försöker att inte tänka på att man ska skiljas igen men det är otroligt svårt,när man sitter i ett litet rum och hör nycklarna rassla utanför,fy att det skulle bli så här.
Sen åkte jag buss till stationen och tog tåget hem,då började krånglet,från det stället där jag skulle byta tåg var tågen inställda på grund av något förbannat fel någonstans.
Det blev en kolosal röra bland alla som skulle till sina destinationer röran gjorde mig lite upprörd,så jag valde att ringa hemmet för jag hade redan missat bussen och dom kom givetvis och hämtade mig,det var skönt och jag kunde slappna av när jag hade mitt på det torra,då kunde jag sitta i lugn och ro och titta på kallabaliken runt mig.
När jag kom till hemmet så var det blåsning och urinprov på tapeten och det gick bra.
Sen skulle jag äta för jag var faktiskt hungrig.
Sen tittade jag lite på teve,Hål i väggen tror jag det hette,det var ganska kul.
Och nu sitter jag här och skriver till er och jag är lite orolig för jag börjar känna av tanden igen ska inte pencelinet verka denna gång heller,men jag ska se för hinner jag somna så behöver jag inte ta någon värk tablett så är det över till imorgon,jag orkar inte med mer värk nu,den här tanden ska bara ut så är det så nu avslutar jag med ett god natt till er och god natt hemmet vi ses i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0