Biljard turnering.

Vad ska man säga om denna dag,tandvärk och elände,nej det var över drivet.
På tips rundan var det kul jag vann och priset var 150 kronor i present checkar på citty gross inte illa det.
Sen gick jag upp till min lilla elefant och försökte göra så mycket jag hann på den men jag glömde fotografera den men det ska jag göra.
Sen ringde jag och bokade rum till min man på söndag och det gick bra.
Då hoppas jag att pencilinet har börjat att verka så jag inte har så himla ont,men det ska det väl ha börjat göra.
Jag fick min styvdotters nya adress idag,hon är på familjehem på öland,jag hoppas det går bra för henne.
Sen var det dags för den berömda biljard turneringen och den var inte och leka med,det slutade i alla fall att jag kom trea,men det var inte för att jag var bra,utan för att min motståndare gav upp.
Jag har glömt att berätta att jag förlorade i alfapet idag mot en personal,nu får jag faktiskt skärpa mig.
I morgon ska jag till lägenheten igen det ska bli skönt,jag längtar faktiskt dit om jag får vara ärlig och det får jag ju eller hur?
Annars händer det inte mycket här,ska försöka lägga mig i tid idag så jag somnar medans tabletterna verkar.
Så god natt på er och god natt hemmet vi ses i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0