Datorn hänger sig hela tiden.

Vi får ta detta snabbt så ni får något inlägg över huvud taget,ibland är den omöjlig,jag skrev ett fint inlägg så hängde sig datorn så jag fick stänga av den och då försvann ju det inlägget så klart.
Det har varit en bra dag och vi har varit i den stora staden och käkat sen i affärer jag fick tag i ett par byxor och en koft kavaj eller vad man ska kalla den för.
Jag kan ju tala om att min favorit kläd affär är flash,jag älskar den butiken,jag vet inte varför det har bara blivit så.
Jag provade till och med byxorna så dom skulle passa ordentligt i midjan och jag har växt rejält jag måste ha storlek 40 nu det är nog det största jag någonsin har haft,men det är bara att bita i det sura äpplet och fortsätta sina promenader på morgonen och kanske ta en mitt på dagen också.
Inse fakta Jenny du börjar bli gammal nu.
Här på bygget är det lugnt ett litet gäng har åkt iväg på bio för att se twilight the moon,den ska visst vara bra och jag har passat på att slå min kontakt man i alfapet äntligen en vinst.
Nu kommer min favorit spelare i morgon så då ska vi se om jag kan lyckas vinna,nu är det dags för idol snart så jag avrundar här och kommer in efter 23 någongång kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0