Datorn strular igen.

Har hållit på att försöka komma ut på internet i över en halvtimme men nu gav den med sig så det blir en kortis innan den slocknar igen.
Jag har haft det mycket trevligt hos min älskling,fic två clementiner av han för utom kaffe och kaka,synd att min tand värker varje gång jag dricker kaffe även om jag käkat värk tabletter det är skumt eller så var den så pass inflamerad,men nu borde snart pencilinet verka tycker jag.
Vi får väl se imorgon snart verkar det i alla fall det vet jag.
Jag måste hitta ett anti virus program och få hjälp med att instalera det känner jag.
T mötte mig vid bussen jätte gulligt av henne och själva resan gick smärt fritt denna gången med.
Här på bygget har det blivit rena hångel hörnan har jag märkt,men,men jag bryr mig inte,men dom andra killarna blir ju så lessna och besvikna,sånna här grejer kan göra mycket,folk kan må så dåligt att dom går här ifrån på grund av sånt det har jag sett förr tänk om dom kunde göra en gard mot K istället så hon inte kunde spela ut dom mot varandra hon är ju ensam på plan halvan nu,tänk om alla killarna slutade vara henne till lags och bara struntade i henne,då hade hon brytit ihop och ibland tycker jag att hon beter sig som hon vill in i fängelset istället och förlåt mig men det skulle hon kanske behöva för att komma ifrån sin attityd.
Nog om det jag ska så fort som möjligt gå och lägga mig nu medan tabletten verkar så jag hinner somna,imorgon är det säkert bättre och det händer mer,så vi hörs då istället.
God natt kram på er och god natt hemmet vi syns imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0