Det är lynch stämmning på hemmet.

Jag fick mina pengar av personalen efter handlings turen och sen var det dags för bingo,vi var inte så många som spelade idag men lik förbannat så vann jag ingenting,jag har otur i bingon nästan varje gång.
Sen började eländet M vill bara ha igång någon för nöjet att inte åka här ifrån själv,hon skulle bli överlycklig om någon nappade på hennes försök att få igång någon.
Hon gapade och skrek på T så det stog härliga till och T gav igen med samma mynt,sen gick hon ner och började kasta pingis racketar på en swtackars kille och anklagade honom för stöld av mobil och gapade och skrek och alla,jag lovar alla gick ner för att kolla vad som pågick och alla ville verkligen lappa till henne det märktes.
Jag nästan bad till gud att hon skulle gå på mig så det fanns en anledning att lappa till,men det gjorde hon givetvis inte och det var nog bra när jag tänker efter för har jag klarat så här länge med hennes ondska så kan jag väl stå ut dom få timmar som är kvar.
I mitt stilla sinne tänker jag att hon kommer inte få det lätt där ute,hon kommer bli så ensam,hon kommer nog inte släppa hemmet helt för hon har ju O kvar här.
Jag kan känna den ensamhet hon hamnat i som ett ok,men jag klarar inte av ondska,kan liksom inte tygla den riktigt.
Så alla har gått i riktig lynch stämning nu idag alla vill att hon ska åka och nu när allas känslor kommit upp en bit så är det så lätt att man släpper på trycket,men ingen har gjort det och det är nog tur.
Jag har en tanke att vi har nog inte sett hennes ondska för sista gången fast hon åker,hon kan ställa till mer helvette när hon lämnat bygget och jag undrar vem som kommer få lida av hennes ondska,det ska bli spännande att se och jag lovar att återkomma med information om detta när det händer.
Nu för tillfället är det lugnt och fridfullt här och så hoppas jag att det förblir.
Men M har ju inte åkt än.
Nu avslutar jag för idag med en god natt kram till er och god natt hemmet vi ses i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0