Det blåser och snöar.

Nu har hon åkt men det tog tid,dom var försenade en timme så jag började att bli orolig att dom inte skulle hämta henne över huvud taget men det gjorde dom,medan jag var ute och promenerade i min ensamhet,i blåsten det är riktigt kallt idag om jag får säga det själv.
Sen har vi haft missbruksgrupp som idag fortsatte där vi slutade sist om hur man kan lära sig att känna igen återfalls singnaler det är en viktig bit i missbruket som jag sagt innan.
Sen har jag träffat min kontakt person och suttit och försökt ringa på lägenheter,en var redan tagen och en var inte anträffbar så det är bara att fortsätta ska in på blocket efter att jag skrivit klart detta inlägg jag vågar inte ringa till hyresvärdarna ensam vill ha någon med mig för jag blir så fruktansvärt nervös och jag vet inte vad jag ska säga.
Det är en mycket obehaglig känsla och jag har ju aldrig sökt lägenhet på detta viset innan så det är en bra erfarenhet.
Förlåt men nu är det ju så att idag kommer jag nog inte in mer över huvud taget för när jag åker till lägenheten har jag bestämt att jag inte tar med datorn men jag är inte hundra på det än,den kanske hänger med,men jag tror inte det,måste lära mig att vara utan den med och jag har mycket annat att sysselsätta mig med,kanske kan börja virka på det där överkastet till min son exempelvis.
Så detta blir det enda inlägget idag.
Jag har inte tid att skriva någon dikt heller,men jag kanske hinner det innan bussen går vid 15 tiden.
Men det är lika bra att säga farväl och vi ses imorgon nu så vi har det gjort eller hur.
Men i morgon är en annan dag då fyller ju min son år och allt,det ska bli kul,så vi hörs i morgon.

Kommentarer
Postat av: Daniel

... då kommer jag imorgon på kaffekalas!

2009-11-04 @ 14:21:13
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0