En bok.

.
Denna bok ger jag fem stjärnor för jag hittade ju M,s själstecken i den.
Själstecken av Rosemary Altea.
.
En handbok till ditt andliga öde.
.
I själstecken avslöjar Rosemary grundläggande sanningar om våra själar.
Hur dom har uppstått,vart dom tar vägen när vi dör och hur dom samverkar med andra själar under vår vistelse
på det här jordeplanet.
Nu ska jag skriva vilken själ M var det kanske låter taskigt men så upplevde jag henne.
M är Svavel,den mörka själen.
Nu skriver jag direkt från boken.
DEN MÖRKA SJÄLEN.
Ytterst få av oss skulle hävda att vi känner en själ som den mörka själen,men det är svårt att vara säker eftersom den här själens sluga natur hjälper den att gömma sig.
Vi kan sällan känna igen den förrän dess fruktansvärda skugga faller över oss och skadan redan är skedd.
Den mörka själen,från energi gruppen svavel,drivs till handling enbart på grund av ondskans inflytande.
Den mörka själen förstör och söndrar och njuter av varje mörkt ögonblick.
Ond,olycksbådande,alltid begravd i mörka tankar,tjurig,arg.
Listig,elak,extremt illvillig,slug,hatisk,och föraktfull mot allt som sprider ljus.
Lever på den mörka sidan,tänker aldrig på andra utom på hur dom kan utnyttjas,fullständigt själv upptagen,grym,illasinnad,omoralisk,snar till vredes utbrott,fördärvad.
En mörksjäl blir upphetsad av syndfulla handlingar och har kommit hit till jorden för att frossa i moraliskt fördärv.
För att avsiktligt manipulera för att förinta ljus och sanning och livnär sig glupskt på alla varelsers fruktan.
En mörk själ har behov av att hålla sig dold och kommer genom sin stora list att finna många villiga offer att slå ner på.
Inget förhållande med den här själen kan bestå och alla som knyter ett band till den kommer att drabbas så hårt,efter som den kommer att försöka fördärva alla som kommer dom nära.
Usch,det är skrämmande jag ryser och mer står det men det går jag inte in på nu men beskrivningen är M uti ett nötskal läs denna bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0