En mycket slapp dag.

Jag var ute och promenerade ensam i morse men det är ju inte ovanligt eller hur?
Sen så satt jag uppe vid teven och drack kaffe och väntade att gemensamma samlingen skulle rulla igång vid halv tio och det gjorde den ju så klart med buller och bång,vi är ju inte många tjejer kvar här nu,det var ju tur att det kom en ny i alla fall så när T åker så är vi tre i alla fall,för i morse så fick jag veta att K inte kommer tillbaka,hon ska till ett annat ställe i borås trakten,undra vad det är för ställe?
Nu är det bara att se vart dom andra ska ta vägen det ska bli intressant att se.
Sen hade vi lilla samlingen nere i huset,där vi fick veta att vi skulle ha genom gång uppe i köket och få veta hur man sköter diskmaskinen ordentligt,ganska lustigt att det tagit 6 månader att få veta det faktiskt.
Men bättre sent än aldrig,sen gick vi ut och gick en liten promenad,det passade ju bra för solen lös och det spratt i kroppen och kändes nästan som det var vår en härlig känsla.
Sen var det bara att slå ihjäl lite tid tills maten kom,det var jätte goda köttfärs biffar med något i som var jätte gott,jag åt så jag blev mätt och trött och kunde hoppa direkt i sängen och vila middag,det är en av dom bästa stunderna på hela dagen.
Jag vaknade till lagom till fikat så det jag ätit kommer lägga sig som bomull runt min air bag.
Jag fick två vykort från min man idag,så det blev dubbel dos kärlek för mig idag.
Annars har det inte hänt något ut över det vanliga.
Jo,min tandvärk börjar ge med sig äntligen innan maten behövde jag bara ta en citodon och det räkte det känns fortfarande ont men inte så det stör något fruktansvärt så snart kan jag sluta ta dom tror jag men i kväll tar jag nog 2 för säkerhets skull så jag inte vaknar mitt i natten med jätte värk.
Det är bingo i kväll så jag håller tummarna att jag vinner något.
Kommer in någon gång efter idol tror jag kram så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0