En vanlig morgon.

Det har börjat bli en vana att den nya killen,låt oss kalla hunom J ligger på soffan och sover,det har blivit hans sov plats.
I början tog jag hänsyn till att han låg där,men sen kom jag på att han kan inte klaga på det för där får man ju vara när man går upp,så då började jag att tända lampan när jag läste tidningen,han vaknar till och stirrar på mig men han säger inget så han har nog funnit sig i det,eller rättare sagt han är så illa tvungen annars får han väl gå ner och lägga sig.
En lugn natt utan ont i tanden åtminstone så vaknade jag inte av det.
Det blåser och regnar ute,men jag ska nog gå min morgon promenad ändå,så är det bara.
Idag är det gemensam samling då får vi se vad som händer i veckan men det är nog inte så mycket,jag ska nog bara gå på NA-mötet på torsdag.
På morgonen så finns det inte mycket att skriva om så vi väntar tills det hänt lite mera.
Jag ska bara berätta att det händer saker med mig,i morse när jag stog i duschen så började jag tänka på min morsa och vet ni vad,det kom en liten tår,det kanske är början till att jag till låter mig att känna sorgsenhet.
I så fall är det på tiden.
Jag kommer in senare igen mina vänner tills dess får ni ha det så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0