Förlåt men det krånglar.

Lugn natt sovit som en stock men nu i morse så krånglade datorn när jag skulle skriva den började pipa och ha sig,
så jag stängde av den igen och scannade igenom datorn för att kolla virus och sånt och nu är det klart så nu får vi väl se vad som händer är orolig för den hittade fem fel som den lagade eller vad det heter?
Men man vet ju aldrig.
Jag har varit ute och gått min lilla runda och det var skönt men det blåste otroligt.
Än har det inte hänt något men vi får väl se vad dagen har i sitt sköte,jag vågar inte skriva så länge så ni får detta inlägg till att börja med tittar in senare kram så länge.
Har avslutat pencilin kuren idag får väl se hur det går med tanden,,,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0