Grått,grått.

Ja,nu har jag varit och pillat lite här så ni kan se min promenad väg lite framför er när jag skriver att jag ska ut och promenera.
Och sen har jag äntligen kommit till skott att visa boken som jag inte gjort fast det gått ett tag sen jag läste ut den.
Jag skrev av en bit av kapitlet om svavel själen och för mig är det M i ett nötskal,men ni känner ju inte M så ni kan ju inte bedömma om jag har rätt.
Det är grått ute men som sagt det är ju höst så man kan ju inte vänta sig något annat heller.
Jag sitter och väntar på min son som ska komma,men det är lite tidigt att börja vänta redan,så jag planerar att städa lite på mitt rum,jag har ju grejer överallt,det är inte skitigt men jag måste ha mer utrymme för mina saker känner jag,men vi får väl se hur det går med det.
Jag har sovit som en stock det är skönt och det är lugnt på hemmet vad jag märker och jag skriver inte så mycket på helgerna heller för jag har lite annat att göra då.
Jag avslutar här så det blir något av städningen kram så länge vi hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0