Har varit ute och ätit.

Ja,det händer mycket här på hemmet inte nog med att tre stycken har time out,nu har en försvunnit här ifrån också,medan jag var ute med min kontakt person och åt och handlade lite underkläder sen var hon borta när jag kom tillbaka,nu är vi verkligen inne i en negativ trend igen det går visst i vågor.
Jag tyckte faktiskt att jag var duktig idag jag satt helt lugnt i lite över en halvtimme och åt,jag drack till och med kaffe innan jag gick där ifrån en applåd till mig,jag gör mina framsteg och på ART-gruppen innan idag så var jag den som satt kvar när dom andra gick,jag drogs inte med i den negativa trenden jag ger mig själv en klapp på axeln.
Sen kommer vi till en jobbig bit prova bh i omklädnings rum fy vilken ångest jag hade och sen se sin air bag i närbild nä tack det blev inte bra,men jag gjorde det,tror jag provade 6 stycken och köpte tre,lika bra att köpa några stycken för det lär röja innan jag gör om detta projekt.
Men jag klarade det med bravur om jag får säga det själv och det får jag ju.
Det kom en ny tjej idag så det händer lite positivt med,men det är typiskt att dom nya alltid ska komma när det är lite spänd stämning,när det har hänt en massa precis menar jag då alltså.
Hon ska med på NA-möte ikväll och jag med så klart,så får vi se hur det går med det och hur jag klarar det idag.
Min tand är förbannat envis den fortsätter att göra ont och jag hoppas på att pencelinet ska börja verka snart men snart så ger jag upp och försöker få en tidigare tid till min lilla Svante som den tandläkaren heter som jag känner mig trygg med annars så får jag stå ut till den 8 dec när jag vet att det är honom jag har tid med,så är det bara.
Ja, så som ni förstår så sitter jag och väntar på att vi ska iväg på NA-möte snart,så nu avslutar jag så ses vi vid tio snåret kram så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0